System CRM w smartfonie z iOS i Android

Praca w systemie CRM pozwala na skuteczne zarządzanie relacjami z kontrahentami. Mobilna wersja CRM w smartfonie zdecydowanie ułatwi Ci pracę z klientami.

Zdecydowana większość firm na co dzień posługuje się systemami CRM, które pomagają w obsłudze leadów i podtrzymaniu relacji z klientem. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest sprawne i efektywne zarządzanie działaniami sprzedażowymi, jak również planowanie kampanii marketingowych. Sytuacja może się nieco skomplikować, gdy osoby odpowiedzialne za pracę z klientem realizują swoje działania w terenie. Rozwiązaniem okazują się mobilne systemy CRM.

Czym jest mobilny system CRM?

Zapewne większość z nas doskonale wie, jak działa CRM w firmie i jaka jest rola tego narzędzia. System CRM jest niezwykle popularny, zetkniemy się z nim w branży bankowej, ubezpieczeniowej, prawnej czy marketingowej. Każda z tych branż ma jednak to do siebie, że w codzienny rytm pracy wpisane są spotkania z kontrahentami poza siedzibą przedsiębiorstwa. Aby móc skutecznie realizować działania sprzedażowe, wykorzystuje się tzw. mobilne systemy CRM. To nic innego, jak standardowy CRM, który został dostosowany do warunków urządzenia mobilnego. Tym sposobem nie musimy zabierać ze sobą laptopa na spotkanie. Wystarczy tablet lub smartfon z zainstalowaną dedykowaną aplikacją, która jest kompatybilna z webową wersją CRM. 

Kto skorzysta na wdrożeniu mobilnego CRM?

W pierwszej kolejności beneficjentem takiego rozwiązania jest przedstawiciel firmy, który realizuje zadania sprzedażowe w terenie. Dostęp do systemu CRM z poziomu smartfonu lub tabletu pozwala na wykorzystaniu dostępnych narzędzi bez konieczności męczenia się z wersją webową na urządzeniu mobilnym. Należy jednak zwrócić uwagę, że korzysta na tym także klient – wszelkie dokumenty mogą zostać wygenerowane i przesłane drogą mailową bez konieczności dzwonienia do centrali. Całe spotkanie zatem przebiega płynnie, bez przerw na wykonywanie połączeń czy problemów z obsługą CRM w przeglądarce z poziomu smartfonu. Wygodne i intuicyjne rozwiązania sprzyjają skutecznemu zamknięciu sprzedaży, na czym zyska także przedsiębiorstwo. 

SalesWizard CRM na smartfon

Jednym z systemów, który oferuje udogodnienie w postaci mobilnego CRM-a jest SalesWizard. To narzędzie stworzone przez polski zespół informatyczny, który doskonale rozumie wyzwania stojące przed współczesnymi przedsiębiorcami. Inspiracją do stworzenia mobilnej wersji CRM są potrzeby, które można zaobserwować na rynku, a które związane są bezpośrednio z procesami sprzedażowymi. Dzięki kompatybilnej aplikacji, przedstawiciele handlowi są w stanie realizować powierzone im zadania nawet wiele kilometrów od siedziby firmy. Tak proste udogodnienie pomaga w przepływie informacji oraz usprawnia procesy zmierzające do finalizacji transakcji. Mobilny system CRM jest zatem dopełnieniem podstawowego systemu dostępnego na urządzeniach stacjonarnych. 

Poręczna aplikacja dostępna na iOS i Android

Aplikacja mobilna SalesWizard CRM możliwa jest do pobrania w sklepach AppStore i Google Play. Oznacza to, że zarówno użytkownicy systemów iOS, jak i Android będą mogli skorzystać z korzyści związanych z systemem CRM na smartfon. To rozwiązanie to nie tylko wygoda, ale też bezpieczeństwo przekazywanych informacji. Specjaliści z SalesWizard zadbali o zabezpieczenia i certyfikaty, które zabezpieczą firmowy CRM przed atakami hackerskimi. Dostęp do aplikacji nie wymaga dodatkowej opłaty – jest to rozwiązanie dostępne w ramach poszczególnych abonamentów SalesWizard. To istotna kwestia – wielu deweloperów oferuje dostęp do takich aplikacji tylko w ramach najbogatszych pakietów abonamentowych lub po uregulowaniu dodatkowej opłaty. Warto więc ułatwić sobie pracę i wykorzystywać szanse sprzedażowe – z mobilnym systemem CRM stanie się to tak łatwe, jak nigdy dotąd.

Więcej o SalesWizard CRM znajdziesz tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *